2011. november 15., kedd

Anya gyógyít

Be kell számolnom friss sikerélményemről, mert igazából hosszú útkeresés eredménye. Rózsa természetéből fakadóan esendő. (Aki mindenbe gondolkodás nélkül beleugrik, az nagyobb eséllyel üti meg  a bokáját.) Ezért a betegség is azonnal lekapja a lábáról és leteríti átlag két hétre. Visszagondoltam, és nem emlékszem rá, hogy 10 napon belül megúsztunk volna bármilyen betegséget. Kódolva van az évi 3 fülgyulladás és a legalább egyszeri befulladás is. 
Aki ismer, nyilván tudja, hogy alapvetően homeopátia párti vagyok, de egy dolgot sose mertem. Orvos nélkül nem nagyon adogattam még golyócskákat sem. Most viszont merész voltam és váltottam. A kezdőlökés az október közepén hallgatott aromaterápiás előadás volt, ahol Feller Adrienne arról beszélt, amiket régóta én is tudok-gondolok a betegségekkel kapcsolatban, a célegyenesben azonban mindig megfutamodok. Jelentem, most nem futamodtam meg és káprázatos lett az eredmény. Mit csináltam máshogy?
1. Mivel péntek délután volt és szent eskü kötelez, hogy amíg a gyerek feje a nyakán van, nem megyek többet az ügyeletre, eldőlt, hogy hétfőig házilag kell megoldani a betegséget. Láz 39,5.  Ijesztőnek hangzik, de Rózsánál a 38 az nem láz. Szóval nem mentünk orvoshoz, ezért értelme sem volt hogy várjak a kezeléssel. Korábban mindig telefon, időpontkérés, aztán váróban ücsörgés, doki után gyógyszertár, aztán haza, aztán kezdődött a kezelés. Ez testvérek között is legalább fél nap. Ez alatt a lázas gyereket hurcolom a városban és eltelik a betegség kezdeti stádiuma. SZÓVAL: gyorsan cselekedtem.
2. 38 fok fölött még soha nem fordult elő, hogy nem tukmáltam volna bele a kanalas lázcsillapító lónyálat. most nem tettem. Igen, jelentem, 39,5-nél csak beborogattam almaecetes priznicbe a csuklóját. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezt az elvet éjjel háromkor, amikor nem tudott aludni a  láztól, feladtam és egy csecsemő mennyiségű szirupot kapott. SZÓVAL: hagytam a lázat dolgozni.
3. Beadtam az alkati szerét és kiválasztottam a láz típusára megfelelő golyócskát. Valószínűleg helyesen. Ezt egy Oscillococcinummal megtámogatva gyakorlatilag 2-3 óránként megette 8első nap összesen 4 adagot). SZÓVAL: semmilyen kémiai szert nem adtam, és jól választottam, ami homeopátia tekintetében nagyon fontos.
4. És itt a fordulat: 5-ször dörzsöltem be immunerősító illóolajkeverékkel. Kifejezetten vírusra való nem volt itthon, de az a belső gyanúm, hogy az illóolaj volt ennek a gyógyulásnak a kulcsa. Nem tudom, hogy a hatóanyaga, vagy az, hogy minden bedörzsölés előtt megbeszéltük, hogy ez igazi varázsszer és igazi varázsló készítette, hogy meggyógyuljon. Vagy maga a testi érintés, a megnyugtató mozdulat, a békét hozó illat . Valószínűleg ezek mind együtt. SZÓVAL: elhittem, hogy az illóolaj gyógyít és nem lakást illatosít.

5. Talán 50 %-ban ezen múlott. Az első hazaérkezéstől kezdve a láz elmúltáig ketten feküdtünk az ágyban, mesét olvastunk, rajzoltunk. Végig, Ott evett, ott aludt végig vele voltam. SZÓVAL: együtt voltunk és pihentünk egyenletes melegben.

KONKLÚZIÓ: Rózsa életében először másfél nap alatt legyőzött egy betegséget. Ő maga, az ő kis szervezete. Ilyen még soha nem volt, nemhogy majd 40 fokos láz után. Amikor hétfőn elcsattogtunk a doktor bácsihoz, azt mondta, gyakorlatilag nem fejlődött ki a betegség.  Ő a lázzal magyarázta, és megdicsért, hogy nem csillapítottam. Én ezzel az összessel magyarázom. És hogy drága az illóolaj? Ha csak egy torokgyógyszert írt volna (és akkor nem mentem el az antibiotikumig), akkor egy üveg illóolaj felének az árát hagytam volna ott. Nem tudtam volna dolgozni egy hétig.  A üvegcséből kb. 30 csepp hiányzik, a gyerekem pedig hétfőn reggel boldogan és egészségesen az oviban volt én meg mehettem dolgozni.

Persze, én is tudom, hogy valószínűleg nem oldható meg minden ilyen egyszerűen, de az biztos, hogy egy szimpla láz kis vírussal könnyebben és gyorsabban elmúlna, ha otthon maradnánk velük és hagynánk, hogy a dolgok menjenek a maguk útján.

Most épp a másik fekszik kb. 39 fokos lázzal az ágyon, úgyhogy itt az idő, hogy bebizonyítsam az elméletem. Drukkoljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése