2010. november 23., kedd

Csip-csup adventi örömök

Az adventi naptár nálam minden évben nagy fejtörés. Tavaly a méltán népszerű Gyermekszoba blog egy novemberi bejegyzésében találtam inspiráló és könnyen elkészíthető ötleteket. A tölcsérezés mellett döntöttem és nagyon dekoratív kis füzér került belőlük a gyerekszobába. Azért döntöttem e mellett, mert nem szerettem volna még 24 zsákocskát varrni az én eget verő varrótudományommal. Így hát kiegészítettem a meglévő zsákokat tölcsérekkel, bár ennek az elkészítése sem volt 10 perc.
Idén az adventi dobozokba rejtem a meglepetéseket, de a megvalósítás még előttem áll.  Most először lesznek apró tárgyak is a csomagokban. Eddig mindig aszalt gyümölcs volt, merthogy az egészséges ugye, csak sajnos a kisebbik gyermekem nem rajong érte. Így úgy döntöttem, idén kapnak kicsi csokit is, meg radírt, ceruzákat, gyerekzsepit az aszaltságok mellé, nagyon igyekeztem nem túlzásokba esni, mert nem vagyok híve a elhalmozásnak. Majd kiderül, jó ötlet volt-e. 


Várom az adventet. Most már nincs itthon kisbabánk, de van két nagylány, akik teljes részesei tudnak lenni az ünnepvárásnak. Úgyhogy indul az aprósüti gyártás, mézeskalácsozás no meg az ajándékkészítés.  És szent fogadalmat tettem a férjemnek, hogy nem főzöm végig a karácsonyt. Ezt lesz a legnehezebb megtartani...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése