2010. november 22., hétfő

Újrakezdés

Érkeznek és érkeztek mostanság sokan. Várva vártak, csodagombócok, riadtak, csendesek, nyűgösek. És, miután ennek törvényszerűen így kell lennie, szülőkké tették az én drága barátaimat, immár tömegesen. És barátaim, mindazoknak akik még előtte vannak megsúgom itt halkan, hogy ez valami olyasmi, amivel soha azelőtt nem találkoztatok. Ha hasonlítanom kellene valamihez, olyan, mintha egyszer csak belöknének egy agyműtéthez és azt mondanák: csináld, végül is te akartál orvos lenni. Szóval üdvözlet mindenkinek a bizonytalanságok, szilárd meggyőződések, sírások és meghatottságok száguldó hullámvasútján! Azért higgyétek el, a legjobb helyre váltottatok jegyet!

A képen a csapat legfrissebb gyűjteménye,
leendő kis keresztlányom, Hanga. Isten hozta!

Szóval folytatom, vagyis újrakezdem, gyerekekről,
környezettudatosságról, dilemmákról. Örülnék,
ha tudnám, hogy van, aki olvassa...
Ha értitek, mire gondolok.



9 megjegyzés:

  1. Jelentem: jelen! Csak, hogy tudd. ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon hálás vagyok... Borka, a megjegyzések csak akkor jelennek meg, ha én engedélyezem őket, mert Apa szerint ezt így kell. Most valamiért a tiedet nem hagyja engedélyezni, de azért láttam ám :)

    VálaszTörlés
  3. Üdv újra az éterben! Szerintem sokan vártunk Rád kitartóan...

    VálaszTörlés
  4. Judit, jól teszed, hogy engedélyezés után jelennek csak meg. Láttam már blogokat eldurvulni az idő alatt, hogy a blogger épp nyaralt. :o

    VálaszTörlés
  5. A másodiknál rájöttem :)
    Hát annyira nem akarja mutatni, hogy még te sem tudod engedélyezni :D :D

    VálaszTörlés
  6. :-)) Mindig jó olvasni az írásaidat és látni a csodás fotók modelljeit.

    VálaszTörlés
  7. Én is olvaslak. Nagyon szeretem ahogy és amikről írsz!Fiorella Viri

    VálaszTörlés