2011. január 30., vasárnap

Meg vagyok hatva

Nekem mindig nagy blogálmaim vannak. Szeretnék csupa okosat írni, magazinszerűen, különböző formákban. Szeretnék segíteni olyanokon, akik hasonló dolgokon dilemmáznak, mint én, szeretnék tájékoztatni, meghódítani, magammal ragadni, elgondolkodtatni. Sajnos legtöbbször csak elméletben. Két gyerek, egy ház meg egy vállalkozás mellé csak nagy ritkán fér be  a blog. Most Bori mégis gondolt rám, amikor egy blogdíjat ajánlott nekem.

Hát komolyan... meg vagyok hatva...

A következő a tennivalóm:
- Írj egy bejegyzést, amiben közzé teszed a Liebster Blog képét, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a blogját, akitől kaptad a díjat, és hagyj egy bejegyzést nála, hogy elfogadod a díjat, és add meg bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, emlyxik az a 3-5 blog, akiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésbe, és írj nekik egy hozzászólást, amiben értesíted őket a jelölésről.
-Tehetséges első blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat, akiknek több 100 követője van.

Meg kell mondanom, nem nagyon követek blogokat krónikus időhiány miatt, így most bajban vagyok, mert csak olyan jut eszembe, akik már nagyon híresek. Mégis, mégis, a következőket ajánlom:

http://oldalbolda.blogspot.com/ Szilva jóval lelkesebb blogoló nálam, karaktere átviláglik írásain,amellett sok kreatív ötletet valósít meg. Olvassátok!

http://www.zimonyi.hu/ Livi népszerű blogger, nekem örök példaképem a  pécsi csapatban. Orvosként és anyaként lebilincselő írásokat produkál, bár még sose kommenteltem, sokat tanultam tőle.

Végül egy számomra ismeretlen ember lenyűgöző blogja:
http://agyasztaltv.blog.hu/ Egy olyan lakberendezésről szóló blog, ami áthidalta a férjem és köztem lévő ízlésbeli árkot: a hangulatok és érzések tökéletes harmóniája, meglepő (vagy nem meglepő) egy férfitól. Szeretettel ajánlom!

És drága Bori, ismét megfogadtam, ezúttal e kedves ösztönzés hatására, hogy többet blogolok! Majd néh esznek hideget...


1 megjegyzés:

  1. Gratulálok!
    És őszintén gondolom, hogy ritkán írsz, de akkor pontosat olyanokat, mint amilyenekről álmodozol! :)
    Egyébként meg: Egyenek néha hideget is! :D

    VálaszTörlés