2010. november 28., vasárnap

Ajándékötletek

Ennek a blognak a tavalyi rendkívül alacsony forgalmából kiemelkedett a tavalyi karácsonyi bejegyzés, ami a vásárlás mentes karácsonyról szólt. Hetekig gyúrtuk szárítottuk a színes tésztákat, kevertük a fűszerkeverékeket, terveztük a címkéket és sok pozitív visszajelzést kaptam élőben is és itt is. Idén is folytatjuk a hagyományt, bár ötletek terén gyéren állunk. 
Felteszek néhány képet ötletadónak házi készítésű ajándékainkról. Előre bocsátom, ha valaki nem ismerne, távolról sem vagyunk szuperkreatív, barkácsolós család. Úgy szoktam mondani, hogy itt mindenki elméleti szakember... De ezeket mi is meg tudtuk csinálni, ha valakit érdekel valamelyik, szívesen leírom, hogyan készült.

  1. Babaház, ami mobil elemekből áll, két éves korában kapta Bori lányunk. Az elemeket mi csavaroztuk, festettük, tapétáztuk, a bútorok nagy részét rendeltük, csak ágyakat meg ágyneműket varrtam bele. Az a jó benne, hogy lehet még fejleszteni.

  2. Rózsa mondókás leporellója az általam írt mondókákkal és Bori harmadik születésnapjára készített könyve a nyaralásunkról. Ezekhez azért nem árt egy fotós a szomszéd szobában.



  3. Társasjáték, amihez én írtam egy keretmesét. Egész jól sikerült. Mielőtt bárki elájulna, a grafikák ingyenesen letölthető háttérképek voltak az interneten, a bábukat kiszedtük egy másik játékból, szóval alacsony költségvetéssel készült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése